close
吳雨霏(Karyo係旺角出席時裝活動,Kary透露佢明年1月舉行o既演唱會門票已經全部售罄,宜家希望主辦單位肯畀佢加場。
 
1111-00282-039b1  
 


Kary 同網球男友洪立熙(Brian)冷戰一段時間,佢話唔知對方有冇買飛支持,至於係咪已經分手,Kary竟然話大家向來都只是朋友關係,因為要忙年尾頒獎 禮,唔理能唔能夠復合,又話有時間都用o黎陪家人,睇o黎呢段恩緣真係凍過水﹗
http://www.medi-antiaging.com.hk/

 
 開吳雨霏,總有幾個話題,網球男朋友,2012新歌系咩(例如我本人/人非草木),仲有整
容。其實一直以來kary吳雨霏都唔算好多新聞,但要關於事業有 事業;要緋聞有緋聞;要整
容有整容。當然整容這類新聞,更是樂此不疲報導。市民愛,記者亦愛。更有雜誌圖文並茂講吳雨霏到什麽什麽醫學美容中心,注射 Botox瘦面;Restylane透明質酸注射、Restylane隆鼻、Dysport瘦面、Dysport全面收緊等等。豬膽鼻邊簡尺鼻,個個明星 整容都系呢個形容詞,好似關心妍啊、stephy、林欣彤啊~~~

 

 星無話題,記者無野寫,市民讀者又悶。所以佢地明星時不時都有聞源源不絕提供。
其實吳雨霏除左整容比較hit之外都無咩其他不和啊、集郵啊、玉照 啊、不道德交易啊、爭仔、打抗衰老/胚胎回春啊。明星整容咪當一單娛樂新聞睇,無傷大雅既。事實勝於雄辯,看相就知道了。
arrow
arrow

    laserhairremova 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()