755nm激光脫毛邊間好?20萬收視MEDILASE升上神枱??!!!

755nm激光脫毛邊間?隨著755nm激光脫毛越來越受落,大家已經唔再糾纏喺激光彩光邊間好呢個議題,因為越來越多人懂得分別755nm激光脱毛(永久脫毛)同彩光脱毛(永久脫毛)而選擇755nm激光脫毛,但即使係咁,要揀啱真正高效又無痛嘅755nm激光脫毛服務,又未非易事。咁究竟755nm 激光脫毛邊間?如果要揀啱755nm 激光脫毛邊間,應該從安全同口碑出發。
    

 

20萬收視 MEDILASE榮升激光脫毛界大佬

唔知電視台係點Count收視點,但如果1收視點=1個人數,咁MEDILASE就即係有20萬個收視LIKE喎! 繼DERMES 帶領咗激光脫毛界十幾年後,MEDILASE終於有返一番成就。
20萬個收視令MEDILASE成功冒起咗,之所以甘多人讚好MediLASE,全因為MEDILASE引入咗全球Top 1激光脫毛儀器MEDILASE Pro-U Laser Technology 24mm! 呢部儀器有幾勁?睇下20萬收視就知佢幾有觀眾緣啦~
 

人言可畏 口碑難得!

MEDILASE 2年就升格做激光脫毛界大佬並唔係咁簡單,正所謂人言可畏 口碑難得,MEDILASE主打嘅激光脫毛,20萬個收視都係靠脫毛口碑堆砌出黎架,如果唔係,點會喺一個電視廣告都無底下,默默起革命就攞到20萬收視啊? 而呢20萬收視,就係近年激光脫毛界轉會潮嘅實證!

破格將激光脫毛服務醫療化

造就MEDILASE升上神枱另一個原因係MEDILASE破格將激光脫毛服務醫療化咗,即獨家率先引入醫療級管理系統,DCIMS , track住你進度,唔跟周期做激光脫毛療程?NO WAY 囉!
仲諗緊755nm激光脫毛邊間好嘅你(例如:怕痛、怕灼傷、擔心安全等等…)現在可以一試MediLASE PRO TEST,試過先至好唔好嘛!

MediLASE PRO TEST:http://goo.gl/Ctvvuq
 
 
補充資料:
2015年,激光脫毛Medilase中心已經將激光脱毛技術升級至Medilase Pro-U Laser TechnologyMedilase Pro-U Laser Technology內置專利Pro-U™ EPID Cooling System內置智能降溫系統,是其他755nm激光脫毛儀器並沒有。由於755nm激光波長的能量較高,EPID Cooling System系統於發射前先噴出冷凍劑,以保護皮膚及抵消激光熱力;由於冷凍劑只保護皮膚表皮層,能保證755nm激光能量不受影響。
即使儀器新穎,都要考慮埋安全性,激光脫毛Medilase中心保證全球專利Pro-U™ EPID Cooling System系統會使用原廠-20度霧態冷凍劑,而且會將冷凍劑使用量調至最安全及舒適標準,真正做到無痛脫毛其實使用風機降溫其實沒甚麼保障,因為非最準確的溫度,表皮、真皮層甚至都會冷凍,毛髮被凍殭,就起不了破壞毛囊的效果。使用風機降溫較用電腦控制難得多。
 
資料來源:
arrow
arrow

    laserhairremova 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()